Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI ZX 10
KAWASAKI ZX 10
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1988, 44000 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2004, 58534 Km
KAWASAKI ZX 10R
KAWASAKI ZX 10R
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2005, 29230 Km
KAWASAKI NINJA ZX-10R
KAWASAKI NINJA ZX-10R
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2006, 55971 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA ZX-10R
KAWASAKI NINJA ZX-10R
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2006, 49987 Km
KAWASAKI NINJA ZX-10R
KAWASAKI NINJA ZX-10R
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2006, 49153 Km
KAWASAKI ZX 10R
KAWASAKI ZX 10R
€ 6.450,- € 6.750,- p/mnd klik hier
2006, 28669 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2006, 612 Km
KAWASAKI ZX 10R
KAWASAKI ZX 10R
2006, 30329 Km
KAWASAKI NINJA ZX-10R
KAWASAKI NINJA ZX-10R
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2008, 48000 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2008, 43138 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2008, 43243 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2008, 29345 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2008, 39576 Km
KAWASAKI NINJA ZX-10R
KAWASAKI NINJA ZX-10R
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2009, 30315 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2009, 43147 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2011, 29694 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 7.990,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2011, 39880 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2011, 24000 Km
KAWASAKI ZX 10R NINJA
KAWASAKI ZX 10R NINJA
€ 8.450,- € 9.450,- p/mnd klik hier
2011, 39900 Km
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion