Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2004, 33503 Km
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2004, 34400 Km
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC TOURER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 49745 Km
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC TOURER
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2005, 48828 Km
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2006, 12848 Km
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC
KAWASAKI VN 1600 CLASSIC
€ 5.975,- p/mnd klik hier
2008, 1071 Mls
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion