Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE 40 YEARS EDITION - 2021

15092 Km
Zwart
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
bmw - f-850-gs-adventure-40-years-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wat een pareltje met slecht 15.000 kilometers

In nieuwstaat verkerende BMW F 850 GS Adventure

40 Years Edition Incl. 2 zwarte alu zijkoffers

Met fabrieks garantie tot maart 2026!

Full option edition met o.a. volgende opties:

0182 DTC
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0382 Handleiding Frans
0386 Handleiding nederlands
047B Edition
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0562 Extra koplamp
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0680 Kofferhouder aluminium koffer
06AB Connectiviteit
0755 Bank zwart
08CA EU-uitvoering

Zien is kopen !!

Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: BMW
Bouwjaar: 2021
Cilinderinhoud: 853 cc / 2- cil.
Kilometerstand: 15.000
Kleur: Zwart - Geel
Afleverkosten/Garantie : € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Mistlampen / Verstralers , Quick-shifter, Valbeugels, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geďnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geďntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion