Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 32000 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2021, 22950 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2021, 13595 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2021, 26400 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 13.290,- p/mnd klik hier
2021, 18700 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2022, 19250 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 14.995,- p/mnd klik hier
2023, 18741 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2023, 3671 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2023, 11564 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2023, 1999 Km
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2024,
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2024,
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 17.640,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 17.640,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 18.140,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion