Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2024, 4835 Km
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2024, 2050 Km
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2024, 5500 Km
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 14.200,- p/mnd klik hier
2024, 10721 Km
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 14.290,- p/mnd klik hier
2024, 300 Km
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 14.290,- p/mnd klik hier
2024, 695 Km
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2024, 603 Km
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2024, 335 Km
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 15.290,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion