Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS - 2024

Garantie: Ja
6077 Km
LIGHTWHITE/RACI
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Bij Motor Venray hebben we een bijna nieuwe BMW F 900 GS uit 2024 te koop. Deze adventure-motor heeft slechts 5.962 kilometer op de teller en is klaar voor nieuwe ritten. Het betreft bovendien een BTW-motor, wat interessant kan zijn voor zakelijke kopers.

De BMW F 900 GS is uitgerust met het Dynamicpakket, dat zorgt voor extra comfort en controle. Het Enduro-pakket, dat bestaat uit instelbare vering en handkapbeschermers, maakt de motor zeer geschikt voor ruigere terreinen. Dankzij Keyless Ride kun je eenvoudig starten en vergrendelen zonder sleutel.

Daarnaast beschikt deze motor over cruise control en bandenspanningssensoren, die bijdragen aan veiligheid en rijgemak. Ook is er een alarmsysteem aanwezig voor extra beveiliging.

Met de resterende fabrieksgarantie kun je zorgeloos op pad. Kom langs bij Motor Venray en ontdek de BMW F 900 GS zelf!

0179 Windscherm gekleurd
018A M Endurance ketting
0193 Keyless Ride
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0235 Dynamiek-pakket
024A Enduro-pakket Pro
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
0457 Style GS Trophy
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0633 Terreinbanden
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
08CA EU-uitvoering
0992 Sturing dealeruitvoering

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 018a m endurance ketting, 024a enduro pakket pro, 0193 keyless ride, 0235 dynamicpakket, 0272 voorbereiding gps, 0530 rdc tyre pressure control, 0538 cruise control, 0603 alarm, 0633 offroad banden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion