Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 R - 1994

Garantie: Nee
82554 Km
Rood metallic
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
bmw - r-1100-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De BMW R1100R is een veelzijdige motorfiets die goed presteert in diverse omstandigheden, Het is de naakte versie met windscherm van BMW's populaire tweecilinder "Boxer" lijn en wordt vaak over het hoofd gezien als nieuwe motor, maar is als gebruikte motor een interessante optie. Is voorzien van een klokje en een toerenteller. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Middenbok, Originele uitlaat, Stuurdempers, Uitlaat verchroomd, Windscherm, Is voorzien van een klokje en een toerenteller. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion