Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  CB 1100 RS - 2017

32371 Km
Rood
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
honda - cb-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette CB1100RS.

ABS remsysteem.
Origineel voorzien van gearindicator in het dashbord.

Boekje en km regsitratie aanwezig.

Hele fijne motor en betrouwbare motor.
Ook erg fijn voor de langere tourtochten maar ook geschikt voor een rondje om de kerk!

# foto 2 is met bagage rek, deze hebben wij eraf gehaald omdat we hem mooier vinden zonder. uiteraard word het rek meegeleverd.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion