Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 Z - 1984

Garantie: Nee
43187 Km
Zilver
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een goedrijdende cb650z klassieke honda

* bj 1984 , deze maand belastingvrij en goedkoop te verzekeren
* 43.187km
* 4 cilinder 650cc  loopt keurig netjes en loopt goed  trekt goed... ook in laag toeren gebied , koppakking lekt niet
* Kan gewoon goed mee in het huidige verkeer , rijdt schakelt en remt prima..
* ooit eens geheel aangepakt daar waar nodig optisch danwel technisch
* kettingset , banden remmerij slijtdelen prima !
* Alle electra werkt en laadt goed bij , bedrading keurig netjes
* Incl. reservesleutels , ook sleutels voor stuurslot  en boordgereedsschap ook aanwezig
* Prijs voor de cb650 : 3499€  inruil van klassiek of moderne motoren bespreekbaar
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion