Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE ABS - 2008

Garantie: Ja
31419 Km
Zwart, zilver
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Comfortabele en betrouwbare Honda NT700V Deauville – klaar voor elk avontuur!

✅ Slechts 31.419 km | ✅ Goed onderhouden | ✅ Rijklaar | ✅ Inclusief 1 maand gratis verzekering

Zeer nette en comfortabele Honda NT700 Deauville met een lage kilometerstand van slechts 31.419 km – dé ideale toermotor met lage onderhoudskosten en ingebouwde koffers. Deze motor is technisch goed in orde en klaar voor vele zorgeloze kilometers!

🛠️ Specificaties & Extra's:

  • Recent onderhoud uitgevoerd

  • Nieuwe banden gemonteerd

  • Ingebouwde zijkoffers

  • Ruime topkoffer – geschikt voor 2 helmen

  • Hepco & Becker tanktas (afneembaar)

  • Navigatiehouder aanwezig

  • Originele handleiding & sleutels aanwezig

💰 Vraagprijs: €3790,-
Inclusief gratis 1 maand verzekering bij aankoop!

🔄 Inruil bespreekbaar
Eventueel ruil met motor of auto mogelijk.

 

📍 Motor is direct rijklaar. Bezichtiging en proefrit op afspraak mogelijk.


  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion