Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE ABS - 2008

29956 Km
Zwart
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
honda - nt-700-v-deauville-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze motor verwachten we binnenkort in de verkoop.
Daarna direct beschikbaar: Honda NT700V Deauville ABS uit 2008 met 29956km op de klok.

Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: volgt z.s.m. zodra de motor gepoetst is (ook beter foto’s volgen).
Origineel NL verkochte motorfiets.
Topkoffer met rugsteun.
Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van tevoren uw bankapp overschrijf dag limiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het dag limiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.


Merk: Honda
Model: NT700V Deauville ABS
Bouwjaar: 2008

Type Motor:
Vloeistofgekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 680 cc
Boring x slag: 81x66 mm
Compressieverhouding: 10:1
Max. Vermogen: 48.3 kW 66 pk / 8000 opm
Max. Koppel: 66.2 Nm / 6500 opm
Specifiek vermogen: 97 pk/l
Brandstofvoorziening: PGM-FI injectie 40 mm
Transmissie:
Primaire overbrengingsverhouding: 1763
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: vijfbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2571
Overbrengingsverhoudingen II: 1688
Overbrengingsverhoudingen III: 1300
Overbrengingsverhoudingen IV: 1074
Overbrengingsverhoudingen V: 923
Secundaire transmissie: Cardan
Secundaire overbrengingsverhouding: 3091
Maten en gewichten:
Lengte: 2218 mm
Breedte: 810 mm
Hoogte: 1320 mm
Zithoogte: 805 mm
Wielbasis: 1476 mm
Balhoofdshoek: 28.50°
Naloop: 115 mm
Drooggewicht: 236 kg
Rijklaar gewicht: 257 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: 197 kg
Tankinhoud: 19.7 l
Vermogen batterij: 3,5 kWh
Rijwielgedeelte:
Frame: Stalen balkenframe.
Voorvering: 41 mm conventionele voorvork niet regelbaar met 115 mm veerweg.
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare monoshock met 122.5 mm veerweg.
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 296 mm schijf met driezuigerremklauwen.
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 276 mm schijf met driezuigerremklauwen.
Wielen: aluminium driespaaks gegoten velgen.
Voorband: 120/70-ZR17
Achterband: 150/70-ZR17
Uitrusting:
verstelbare spiegels op stroomlijn, dashboard met kilometerteller, 2 dagtellers, toerenteller, temperatuurmeter, benzinemeter, klokje, boordcomputer met indicatie gemiddled verbruik/momentaan verbruik. Controlelampjes voor vrijstand, oliedruk, grootlicht, richtingaanwijzers, batterij, benzinereserve, zijstandaard, (ABS). Eénsleutelsysteem met HISS-coderingssysteem, stuurslot geïntegreerd in contact. Middenbok, helmslot. Volledige stroomlijn met één wel- en één niet-afsluitbaar bergvak. Twee afsluitbare niet-afneembare zijkoffers. Manueel in de hoogte verstelbaar windscherm. Alarmknipperlichten. Gereedschapsset.
Verbruik:
Gemiddelde testverbruik: 6,3 l/100km
Theoretische actieradius: 313 km
Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid hoger is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. We kunnen niet garanderen dat alle af fabriek geleverde opties nog aanwezig zijn. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. Indien er garantie is afgesproken zal dit op uw aankoopfactuur vermeld worden, eventuele uitsluitingen ook. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.


??.0xeB

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion