Nieuwsbrief:

HONDA  XL 750 TRANSALP - 2025

Garantie: Ja
3669 Km
ROSS WHITE
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
honda - xl-750-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De XL750 Transalp is een avontuurlijke touringlegende die uitgaat van toonaangevend vermogen en koppel.

Het frame en de verbeterde prestaties van de ophanging maken de motorfiets uiterst wendbaar op de weg en geven je ook vertrouwen wanneer je off-road gaat.

De aerodynamica en windbescherming nemen een sprong voorwaarts. Dat dankzij een krachtigere en opnieuw vormgegeven LED-koplamp en een windscherm vervaardigd uit hoogtransparant Durabio™, voorzien van een centrale doorstroomopening.

Voeg daarbij een nieuw 5-inch TFT-display voorzien van Honda RoadSync Smartphoneconnectiviteit en de XL750 Transalp heeft maar één vraag voor je: hoe ver wil jij gaan?

Het gaat hier om een demo/verhuur, kilometerstand en/of fotos kunnen afwijken.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion