Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 2591
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 58|47.2 |
Cilinder inhoud | 125 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |11| |
Max. koppel | | |
Koppeling | PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Vakwerkbuizenframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP Upside-Down Ø 43 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper |
Remmen voor | ByBre, opposed four-piston caliper, brake disc |
Remmen achter | ByBre, single-piston, floating caliper, brake disc |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.357 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Svartpilen 125 beschikt over twee van de meest gevraagde kenmerken in de motorfietswereld: een robuust ontwerp en toegankelijke prestaties. Dankzij de rechte rijpositie, het lichtgewicht chassis en de betrouwbare ééncilindermotor kun je gegarandeerd rekenen op actie als je op deze motorfiets zit. Het wachten is voorbij. Nu is het de beurt aan jou! |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken