Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2018

€ 6.749,- € 7.350,-
43228 Km
Zwart/grijs
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super leuke KTM Duke 790 uit 2018.
Slechts 43228km gelopen. Laatste onderhoud was bij 43186km.
Mooie uitlaat, originele aanwezig indien gewenst.
Verlaagd zadel KTM powerparts, originele aanwezig indein gewenst.

Banden zijn nog super goed, heeft wel wat plekjes, van in de regen rijden , zoals de waterpomp die niet meer helemaal zwart is. Verder een eerlijke en nette motor. Is van een jonge dame geweest die overgestapt is naar iets meer toer model.
DEZE MOTOR KAN OOK GESCHIKT ZIJN VOOR A2 RIJBEWIJS< (hij kan terug gezet worden op 35kw, omdat deze maximaal 70kw heeft vanuit de fabriek. Nieuwere versies en R versies hebben standaard net meer 70kw en kunnen dus niet op 35kw terug gezet worden.. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden))
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gietwiel" betekent: Gegoten wiel. Gietwielen worden sedert de jaren tachtig op grote schaal standaard op nieuwe motorfietsen gemonteerd. Het idee om een wiel te gieten uit een legering van licht metaal (zoals aluminium, magnesium en titanium) is niet nieuw. De exotische Böhmerland uit 1923 was al uitgerust met gegoten aluminium wielen. De voordelen van lichtmetalen gietwielen zijn gewichtsbesparing en de afwezigheid van de noodzaak om de spaken na te stellen, zoals bij conventionele spaakwielen nodig is. Daarentegen veren gespaakte wielen enigszins en is reparatie eenvoudiger en minder kostbaar. Een gietwiel heeft de neiging te barsten bij een hevige belasting, bijvoorbeeld het stoten tegen een stoeprand, en moet dan in zijn geheel worden vervangen, wat kostbaar kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion