Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 - 2013

Garantie: Ja
21699 Km
WIT/ROOD
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013

Prachtige, zeer goed onderhouden, MV Agusta Brutale 800

-Onderhoudshistorie aanwezig
-Grote beurt incl. kleppen stellen, nieuwe set banden gehad februari 2025
-Origineel instructieboekje aanwezig
-Bar end mirrors (origineel aanwezig)
-Extra (design) zadel aanwezig

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie

Termaat Motoren

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion