Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki DRZ 400 SM Zeer nette staat!
5.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !
Opties en Accessoires:
• bj. 2007
• 36.855 KM
• Nieuwe set banden!
• 35kw a2 rijbewijs geschikt
• Leovince sport uitlaat!
• Buddy tas
• Korte kenteken plaat houder
• Blok beschermer
• Sleutels compleet
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie geen extra kosten!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt ééncilinder |
Boring x slag | 90 mm x 90 mm |
Cilinder inhoud | 398 cc |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Carburator, Mikuni BSR36 |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 40 pk / 29.4 kW bij 7600 tpm |
Max. koppel | 39.2 Nm bij 6600 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 10 liter |
Topsnelheid | 160 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | instelbare telescopische voorvork, veerweg 288 mm |
Vering achter | instelbare monoshock, veerweg 295 mm |
Remmen voor | enkele 310 mm schijf |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 140/70-17 |
Wielbasis | 1460 mm |
Lengte | 2220 mm |
Breedte | 870 mm |
Hoogte | 1185 mm |
Zithoogte | 890 mm |
Drooggewicht | 134 kg |
Leverbare kleuren | Geel, Zwart |
Beschrijving | De Suzuki DR-Z400SM heet je welkom in de bijzondere wereld van SuperMoto, met een pakket van vooruitstrevende, uitstekend gebalanceerde en uitgekiende details in een voor “dual purpose” te gebruiken motorfiets. Deze is voorzien van een aantal eigenschappen, die een ultieme kick losmaakt.

De motor levert enorme trekkracht en is uitermate compact ontworpen. Daarnaast is het frame ontworpen voor sublieme stuureigenschappen en uitsekende handling. |
 | Oirschot, Noord-Brabant |
 | 06-22042482 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KTM