Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8S - 2024

Garantie: Ja
0 Km
GRIJS/ROOD
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
suzuki - gsx-8s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki GSX-8S 2025 nu al direct leverbaar bij MVM Motoren!!!

Klaar voor de aanval: dat roept de styling van Suzuki’s nieuwe GSX-S8 op met zijn gespierde mass-forward houding. Het design van deze naked performance motorfiets is het startsein van een nieuw tijdperk van functionele streetfighter-schoonheid. De strakke en pure lijnen werken optimaal samen met de vormgeving van de techniek, waardoor er een uitgebalanceerd geheel ontstaat.

De GSX-8S is voorzien van een gloednieuwe 776 cc paralleltwin met zeer compacte bouw, gekoppeld aan een up & down Quick Shift System en voorzien van het Suzuki Cross Balancer systeem. Hij kenmerkt zich door een lange boring-slagverhouding voor de perfecte balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte en ultieme prestaties bij elk toerental.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion