Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2020, 53250 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 25179 Km
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2020, 15900 Km
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 11.650,- p/mnd klik hier
2020, 25600 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2020, 36328 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 12.150,- p/mnd klik hier
2020, 19200 Km
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 11.990,- € 12.390,- p/mnd klik hier
2020, 20257 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2020, 7404 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2021, 36850 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2021, 11827 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2021, 55000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2021, 25985 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 4947 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 41260 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2021, 23544 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2021, 30700 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 11.740,- p/mnd klik hier
2021, 9238 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2021, 42973 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 1940 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 43361 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion