Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 12800 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.249,- p/mnd klik hier
2023, 11009 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2023, 11900 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2023, 11122 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.400,- p/mnd klik hier
2023, 9300 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2023, 7610 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2023, 3439 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2024, 7519 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.600,- p/mnd klik hier
2024, 9814 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 4111 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 13000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 9502 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2024, 4399 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2024, 4114 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion