Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2022

€ 13.950,- € 14.950,-
Garantie: Ja
18486 Km
Matgrijs
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Speed Twin in zeer goede originele staat met onderhoudsgeschiedenis.

De nieuwe Triumph Speed Twin is een 1200 Bonnenville met meer vermogen in het midden- en topsegment met 100pk en een piekkoppel van maar liefst 112 Nm dat al 500 tpm eerder beschikbaar is dan voorheen. Ook het design en de elektronica hebben een update gekregen voor deze vernieuwde klassieker. Een ware Bonneville look dus in combinatie met een modern motorblok en toepassingen.

RIDE TO A NEW START! 

* Nieuwe locatie, Nieuwe kansen! *

Onze showroom verhuist naar een nieuwe locatie, maar EERST maken we plaats voor waanzinnige acties!
Kom langs tijdens de *Motor(ver)Huis voordeelweken* en profiteer van extra voordeel op ons complete assortiment!

- Waarom wachten? De motor van je dromen is dichterbij dan je denkt! -

NU TE KOOP VAN 14950€ voor 13950€ !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion