Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2019

Garantie: Nee
3651 Km
Grijs-zwart
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De ware redenen waarom die Engelsen zich op Ibiza laten vollopen met alcohol komt voort uit het volgende : het weer in the UK is meestal niet zo mooi, op culinair gebied hebben de schapen in de Highlands het nog beter, de engelse vrouwen lopen nog altijd gekleed zoals tante Sjaan in 1974 door de keuken stiefelde en sinds de Brexit staat het er financieel ook niet zo mooi voor ! Maarrrr .....ohoh wat kúnnen die Engelsen daar in Hinckley mooie motorfietsen bouwen !!!! Daarom hebben wij een supermooie [ first owned ] Speed Twin ingeruild  met ABS, TCS, LED koplamp , Rijmodi [ Road, Sport en Rain ] , LED verlichting, verstelbare rem- en koppelingshendel,en bar-end spiegels.      Brittania rules !!! 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Bar-end mirrors, Boordcomputer, LED koplamp, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Nederlands geleverde motorfiets, Riding modes, Van eerste eigenaar!, Verstelbare rem- en koppelingshendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion