Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZR 400 RR - 1992

Garantie: Ja
47458 Km
WIT/ROOD
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super mooie collectors item Yamaha FZR400RR .
Motor is door één van onze medewerkers geheel gerestoreerd en verkeerd in abolute concours conditie.
Aub geen biedingen, prijs = prijs.
  • Motorcenter Venlo is al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
    TELEFONISCH BEREIKBAAR OP : 06-51305405

    P.s. vakantie van 23 juni t/m 03 juli , wel bereikbaar voor info op GSM nummer. Motorcorner.nl volledig aanwezig 24/7 bestellen.



    Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM  06-51305405 
    We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     
  • Vanaf 01-05-2025 zijn wij verhuisd.
    U bent van harte welkom is ons nieuwe onderkomen.

    Rudolf Dieselweg 28a
    5928RA  Venlo





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion