Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2019

€ 7.499,- € 7.997,-
65687 Km
Zwart
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zomerknaller!
Direct beschikbaar: Yamaha MT09SP uit 2019 65687km op de klok.


Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/lsLBRTT-X-4
De SP versie kenmerkt zich door De Öhlins achtervering en KYB voorvering, andere balhoofdhoek en wielbasis tov de “normale” MT09
Yamaha Quikshifter.
SC projects uitlaatsysteem.
ABS & Tractioncontrol.
Handvatverwarming.
Verlaagde nummerplaathouder.
Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van tevoren uw bankapp overschrijf dag limiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het dag limiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.


Yamaha MT-09 SP 2019

Motor klasse: Naked
Rijbewijs: A
Type Motor: vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 847 cc
Boring x slag: 78x59,1 mm
Compressieverhouding: 12:1
Max. Vermogen: 85 kW 115 pk / 10.000 opm
Max. Koppel: 87,5 Nm / 8.500 opm
Specifiek vermogen: 137 pk/l
Brandstofvoorziening: injectie 40 mm
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,9512
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Overbrengingsverhoudingen I: 2,8692
Overbrengingsverhoudingen II: 2,063
Overbrengingsverhoudingen III: 1,762
Overbrengingsverhoudingen IV: 1,522
Overbrengingsverhoudingen V: 1,35
Overbrengingsverhoudingen VI: 1,208
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 2,875
Lengte: 2.160 mm
Breedte: 950 mm
Hoogte: 1.375 mm
Zithoogte: 820 mm
Wielbasis: 1.500 mm
Balhoofdshoek:  24°
Rijklaar gewicht: 193 kg
Tankinhoud: 14 l
Frame: Aluminium diamantframe
Voorvering: Öhlins 41 mm UPSD volledig regelbaar met 137 mm veerweg
Achtervering: Öhlins monoshock met 142 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 298 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 245 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen vijfspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17

Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. We kunnen niet garanderen dat alle af fabriek geleverde opties nog aanwezig zijn. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. Indien er garantie is afgesproken zal dit op uw aankoopfactuur vermeld worden, eventuele uitsluitingen ook. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.


14.x0xG
Opties en Accessoires:
Öhlins achtervering, ABS, Quikshifter, Sportuitlaat, Tractioncontrol, Verstelbare rem en koppelingshendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion