Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 125 ABS - 2022

Garantie: Ja
21200 Km
FLUO STORM
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022
Garantie: div. opties mogelijk

Deze Yamaha MT-125 is nu te bezichtigen bij officieel Yamaha dealer Moto Hippo! De MT-125 is de jongste en kleinste uit de bekende MT-serie van Yamaha. De enkele koplamp toont weer het MT-dna, met als mooi detail de dagrijverlichting rondom de koplamp (met uitzondering van de onderkant) in de vorm van witte leds, voorzien van een wazige filter ervoor. Heel stijlvol. Geschikt voor het A1 rijbewijs dus tot 125 CC.

Onze Yamaha MT-125 is voorzien van:

- ABS

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden. Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Naast deze Yamaha MT-125 leveren wij ook:

- Een uitgebreide motor-kleding, helmen en accessoire collectie
- Motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met geschoolde monteurs
- Motorfiets verhuur van de meest recente modellen
- Diverse motorfinancierings mogelijkheden
- Via onze Moto Hippo verzekering in samenwerking met Combimotors verzekeringen profiteer je van scherpe tarieven met grote voordelen.




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion