Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 900 S DIVERSION - 1996

Garantie: Nee
95776 Km
Rood
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
yamaha - xj-900-s-diversion
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Als je een motor wilt die die gewoon doet wat ie moet doen, kun je geen betere wensen. Probleemloos kilometers draaien. 4 cillinder toermotor 900cc, met cardan. Nooit geen kettingonderhoud meer. Van oerdegelijke Japanse makelaardij. Ideaal voor 2 personen. Zuinig in verbruik, 1 op 17. Goede remmen, stuurt heerlijk. Voorzien van Delkevic uitlaten met Db killers, comfortseat en nieuwe voorband. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Buddyseat aangepast, Comfort zadel, dempers, andere en uitlaatsystemen, Middenbok, Sportuitlaat, Stuurdempers, Windscherm, Voorzien van Delkevic uitlaten met Db killers, comfortseat en nieuwe voorband. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion