Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
* YAMAHA XT660 X
* bouwjaar 2011
* 43183 kilometer
Hele nette onverprutste XT. Opstappen en rijden.
-----
Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.
Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze gegevens:
SWIFT MOTOREN B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
1349 GK Almere
📧 info@swiftmotoren.nl
📞 036-5255590
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur
Bel of mail vrijblijvend!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, 1-cilinder, vloeistofgekoeld, met bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 100|84 |
Cilinder inhoud | 660 |
Comp. verhouding | 10:1 |
Kleppen | 4 kleppen SOHC |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 48|35.3|6000 |
Max. koppel | 60.0|5250 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | Constant mesh, 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | 170 |
ABS | nee |
Frame | Stalen diamantvormige frame |
Vering voor | Telescopische voorvork, 200 mm veerweg |
Vering achter | Swingarm (monocross) 200 mm |
Remmen voor | Enkele remschijf, Ø320 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf, Ø245 mm |
Voorband | 120/70R 17M/C |
Achterband | 160/60R 17M/C |
Wielbasis | 1490 |
Lengte | 2175 |
Breedte | 860 |
Hoogte | 1170 |
Zithoogte | 865 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Sunset Red, Racing Blue, Sports White |
Beschrijving | |
Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
 | Almere, Flevoland |
 | 036-5255590 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van APRILIA