Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 400 R - 1988

Garantie: Ja
18346 Km
Rood-wit-blauw
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
honda - vfr-400-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer mooie VFR400R.

In 100% originele staat - staat er gewoon bij zoals in 1988 verkocht.
 

Nieuwe banden.

Volledige grote beurt gehad, incl. kleppen stellen.

 

Echt een hele mooie VFR400R met weinig km's.
 

  • Wij zijn gespecialiseerd in onderhoud en reparatie en dé plek voor motorliefhebbers, waar passie, techniek en deskundigheid samenkomen. Of je nu een doorgewinterde motorrijder bent of net begint aan je avontuur op twee wielen, ons team staat klaar om je te helpen. Wij begrijpen dat een motor niet zomaar een voertuig is, maar een verlengstuk van je persoonlijkheid en een bron van avontuur. Bij ons vind je niet alleen motoren en accessoires, maar ook een warme sfeer waar je je meteen thuis voelt.
    Kom langs, ontdek onze collectie en ervaar de liefde voor motoren zoals wij die voelen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!


Opties en Accessoires:
Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorservice Ossendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion